אוגוסט 2014: וודי אלן ממשיך להיות מעפן ואני כותבת את פוסט האופנה הראשון שלי

בניגוד לשנים אחרות, חודש אוגוסט השנה עבר יחסית בשלום. עדיין הייתי מובטלת, מה שאומר שלא הייתה לי הזדמנות להתאמלל על עבודה שאני שונאת. אכלתי טוב. ישנתי הרבה. רקדתי על עמוד להנאתי (עדיין עושה את זה) וחוויתי משברים קיומיים לרוב (גם את זה עדיין עושה, הופכת למקצוענית). אלה היו הזמנים. אבל ברצינות אוגוסט, אל תחזור שוב, תודה.

וכמובן, גם כתבתי הרבה. והנה מה שיצא.

וודי אלן ממשיך לזכות מן ההפקר

גם השנה וודי אלן המשיך לנסות. לנסות מה, לא בדיוק ברור. מה שכן ברור זה שללהק את קולין פירת' ואמה סטון בתור זוג, אפילו שהם לא עשו שום דבר בסרט, זה לא מתאים ואפילו קצת דוחה. למרות שבהתחשב בהיסטוריית הזוגיות של אלן, אני מניחה שעבורו זה די סטנדרטי. כלומר, לפחות הדמות של אמה סטון היא לא הבת המאומצת של פירת' או משהו………………………………..

מעבר לכך, הסרט היה משעמם להפליא והראה שוב שהשטיקים הישנים של הבמאי "המוערך" לא עובדים יותר. היית צריך לעצור ב"חצות בפריז", ידידי.

הנוסע השני: "אקסטנט" מותחת את הגבולות

אני חייבת להודות שבזמנו כתבתי ביקורת די אוהדת על הסדרה הזו. כנראה בגלל שהייתי בחסך צפיה רציני מאז שחזרתי מחו"ל, כמו שהכל ממש טעים כשאתם ממש רעבים? אז כזה. עכשיו אין לי שמץ של מושג מה קרה בסדרה הזו ובאופן כללי מה עלה בגורלה של הסדרה עצמה. האם היא בוטלה? אין לי מושג, אבל חלק בי מקווה שכן. אף אחד לא צריך לסבול את האלי ברי על המסך שלו במשך שבועות רצופים.

יש מטעמים שעדיף להשאיר על הנייר

"מסע של מאה צעדים" היה כנראה סרט האוכל הכי לא מעורר תיאבון שראיתי אי פעם. במובן זה, "לאכול בגדול" היה יותר טוב מערימת הזבל הזו, ואני אומרת זאת כטבעונית.

לא ייאמן שהלן מירן מועמדת לפרס גלובוס הזהב על הסרט המעפן הזה.

הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר הישראלי

הייתי במסיבת העיתונאים של פרסי אופיר. היה אוכל והצלמים נדחפו וצעקו אחד על השני. I don't know what I was expecting.

אורפן בלאק: כוח על לשחק חמש דמויות

כמובן שבין הקרנה להקרנה מצאתי הייתי מוכרחה לכתוב על מושאי העצרה אישיים וותיקים, אז כתבתי את מכתב האהבה הזה לטטיאנה מסלני. אם מישהו אי פעם תהה עם איזה סוג בחורות הייתי יוצאת אילו עברתי "שלב ניסיוני" בשנות ה-20 המוקדמות שלי, הרי לכם התשובה.

מי שלא צופה בסדרה לא יידע שהעונה השניה של "אורפן בלאק" כללה את אחת מסצנות המשחק מהממות ביותר שהיו על המסך השנה, שרק עליה מגיע למסלני לזכות בכל הפרסים שקיימים בעולם הטלויזיה.

בתמונה: טטיאנה מסלני ודאריו נהריס 2.0 מ"משחקי הכס". אני לא יודעת למי אני צריכה להודות שמיכיל הויזמן מופיע בשתי סדרות שאני אוהבת בד בבד, אבל מי שזה לא יהיה, תבורכו.

 סקרלט ג'והנסון ממשיכה מסורת של נשות על

מתוך ארבעה סרטים שבהם הייתה סקרלט שראיתי השנה, "לוסי" של לוק בסון כנראה היה החלש ביותר. הוא כנראה היה גם אחד החלשים של לוק בסון. אך למרות זאת, ולמרות כל התיאוריות המדעיות המופרכות שהסרט מנסה להעביר כאילו כלום, האמת, היה כיף. ובכל זאת, אם בסרט של סקרלט ג'והנסון מ-2014 חשקה נפשכם, "מתחת לעור" של ג'ונתן גלייזר הוא בחירה מומלצת הרבה יותר.

צפוי ובנאלי: אין הפתעות בטקס פרסי האמי 2014

עשיתי לילה לבן בשביל לסקר את טקס האמי. כמו כל טקס בשנים האחרונות, היה משעמם ולא מצחיק. למעשה, היה מעליב לפרקים. אבל לפחות "שובר שורות" זכה בכל הפרסים.

אלוהית: תכירו את לנה דל ריי האמיתית

באוגוסט סוף סוף הוציאה FKA Twigs את אלבום הבכורה שלה, שלמרות שלא היה טוב כמו האי.פים שלה, היו בו כמה הברקות נפלאות. למשל, Two Weeks ו-Video Girl, שמבחינתי היו שניים מהשירים הכי טובים של השנה. למרבה הצער נראה שבימינו יותר מכל היא ידועה בתור בת זוגו הנוכחית של רוברט פטינסון. נקווה שזה יעבור. אני מאמינה בך, טוויגס.

טקס פרסי האמי 2014: היפות והמפשלות

פוסט האופנה הרשמי הראשון שלי! האם זו תחילתה של קריירה מפוארת בסיקור אופנה? כן. כן.

כתיבת תגובה

