יוני 2014: לנה דל ריי, אפס ביחסי אנוש, והטוקבקים הכי מכוערים שקיבלתי אי פעם

אם כי ניתן היה להניח אחרת, לא, לא מתתי.

אם כי רובכם יודעים מהפוסט הקודם בבלוג (שנכתב לפני יותר מחצי שנה!!!) שאכן שבתי ארצה לאחר שהייה ממושכת ברחבי יבשת אמריקה, אלה מכם שאינם עוקבים אחרי הבלוג בפייסוש (שעדיין לגמרי פעיל ומתעדכן עם כל טוב, אגב) כנראה לא יודעים שבערך חודש אחרי שחזרתי התמזל מזלי והצטרפתי לצוות מבקרי התרבות של NRG. אז בערך מיוני אני כותבת שם במקום פה.

הנה תמונה של משהו שכתבתי עליו ולא ראיתם.

הנה תמונה של משהו שכתבתי עליו ולא ראיתם.

למרות שאני מאוד נהנית שם, מצער אותי שהבלוג לא מתעדכן, אחרי שכתבתי בו מה שבשלב זה ניתן להגדיר כ"שנים" (ליטרלי שנים). לכן החלטתי לעשות את המעט שאני יכולה לעשות עבורו לאור כמות הזמן הפנוי שעומדת לרשותי בימים עמוסים אלה, ולפחות לרכז כאן את הכתבות שכתבתי שם במקום פה. אפילו עם בונוס – קצת הערות ותוספות שלא יציא לי להכניס בכתבה המקורית. זכיתם.

אז הנה הפוסט הראשון. הידד!

"שף": קומדיה קטנה שעושה תיאבון גדול

Chefלמרות שרוב המבקרים בארץ בחרו להיות פאקינג הייטרז ולרדת על הסרט החמוד הזה שביים ג'ון פאברו, אני דווקא ממש ממש נהניתי ממנו. אפילו ארחיק לכת ואגיד שזה אחד מסרטי השנה שלי לשנת 2014. צפיתי בו בהקרנת בכורה בפסטיבל טרייבקה בניו יורק, ואני יכולה לאשר שסופיה ורגרה נראית מושלמת במציאות כמו על המסך. נראה ששותפיי לצפיה גם די נהנו, כי בסוף הפסטיבל הסרט זכה בפרס חביב הקהל. הוא אכן היה מאוד חביב.

המעושרות החדשות: צריך הרבה כסף כדי להיראות כל כך זולות

מעושרות 3

אין לי שום דבר מעניין להגיד על העונה השלישית של הריאליטי "מעושרות" חוץ מכך שעד עצם היום הזה אני לא בטוחה עד כמה הטיפשות שלהן הייתה מבוימת. מה שבטוח, הדרמה הייתה כפויה באופן מביך, אפילו עבור ריאליטי תת-רמה. לכו הביתה, מי שזה לא יהיה שחשב שזה רעיון טוב, אתם שיכורים.

ואנקדוטה: מעריצים שרופים של הסדרה "בנות" יזהו שהכותרת של הכתבה היא משפט שהאנה אמרה פעם. 3:

האישה האחרת: לנה דל ריי ממשיכה לצלול

ultraviolence

כל הסינגלים העידו על כך שאלבומה החדש של אהובתי לנה דל ריי, Ultraviolence, הולך להיות מעולה. לצערי, התבדינו והוא היה ממוצע ורפטיטיבי. אני אמשיך להתענג על ה-Paradise Edition של Born To Die כי היא הייתה כליל השלמות. והסרט הקצר שיצא ממנה, טרופיקו, הוא פשוט יצירת אומנות, ופחות או יותר הסיבה שאוהב את לנה לנצח לא משנה כמה גרועה היא תהיה. אגב, שלושה שירים שלנה מדקלמת מופיעים ביצירה הזו, שאם לא יצא לכם עד עתה, זה ממש הזמן להכיר: Howl של אלן גינזברג, שהמקור שלו הוא ליטרלי ספר קטן, אבל הוא נפלא, I Sing the Body Electric של וולט וויטמן האגדי ואחרון חביב, America, Why I Love Her שגרסתו הכי מוכרת היא דקלום של ג'ון ויין. אני לא חושבת שניתן להסביר כמה הרבה יותר טוב נשמעת הגרסה של טרופיקו.

ועכשיו שסיימנו עם השיעור בספרות אמריקאית, ניתן להמשיך הלאה.

משחקי התוכעס: כמה עירום נשי צריכה סדרה?

Game of Thrones

כפי שאתם בוודאי מנחשים, זהו הטור שהניב את סערת הרגשות הגדולה ביותר בקרב קוראי NRG תרבות. כלומר, איך זה שאישה מציעה שהסדרה הכי טובה אברררררררררר (הסדרה ה-500 הכי טובה אולי) עושה שימוש דוחה ומזעזע בנשים? הייתי מחפשת טוקבקים עסיסיים במיוחד, אבל קראתי את השניים הראשונים וכבר בא לי להקיא ולעשות מקלחת (עדיף בסדר הזה אבל לא אהיה בררנית).

בתמונה: אחד הגברים הכי סקסיים ביקום and some basic white girl.

"אפס ביחסי אנוש": לא כל המצחיק הוא קומדיה

Zero Motivation

את הסרט הזה יכלתי לראות בטרייבקה, אבל בחרתי שלא, כי למה שאראה סרט ישראלי בטרייבקה. כצפוי, בסופו של דבר הוא היה זמין דיו גם בבתי הקולנוע בארץ. חייבת להגיד שנכנסתי אליו קצת מעוצבנת מראש בגלל כמה קטעים בטריילר שלא באו לי בטוב, אבל סך הכל יצאתי ממנו מרוצה. אולי לא עפתי עליו כמו אנשים אחרים שדיברתי איתם, אבל הוא היווה פתיחה מאוד מוצלחת למה שעתיד היה להיות רכבת הרים מסחררת של קולנוע ישראלי. שלמעשה הגיע לסיומה בסוף השבוע האחרון. או שמא?

"אשמת הכוכבים": מתכון בטוח ללהיט אינסטנט

Fault In Our Stars

אתם לא חושבים שזה מצחיק ששיילין וודלי ואנסל אלגורט משחקים אחים ב"מפוצלים" (השם הכי גנרי לסרט אי פעם?) וזוג אוהבים ב"אשמת הכוכבים"? זה מוזר. חוץ מהעובדה הזו, הסרט פשוט לא היה משהו. אלא אם כן אתם בני 15 ולא ראיתם כבר אלף סרטים אחרים שהיו בדיוק אותו דבר. ולא ציפיתי לשום דבר אחר. ואם הנכם אכן מתבגרים רכים – ברוכים הבאים לעולם המבוגרים, בו הכל טראגי ונוראי וחולי סרטן נראים כמו דוגמני אברקרומבי.

המשיכו איתי לפוסט של יולי 2014, בו כל מה שראיתי היה מעפן.

כתיבת תגובה

