אופנה בטקס האמי 2013

ב

הנה עברה לה עוד שנה והגיע טקס האמי. כרגיל, לא צפיתי בטקס עצמו ובחרתי רק לעבור על רשימת הזוכים, בשביל שוב להתאכזב לנוכח העובדה שעברה שנה ואף אחד מהשופטים בפאנל לא באמת החכים. וכך הגענו למצב שבו 'משפחה מודרנית' זוכה בפרס הקומדיה הטובה ביותר, ו'מחלקת גנים ונוף' לא זוכה בכלום. אפילו הידיעה ש'שובר שורות' זכתה בפרס הדרמה הטובה ביותר כמעט לא מנחמת אותי. אולי רק קצת.

החלטתי, אם כך, להמשיך את המסורת שהתחלתי עם פוסט האופנה של טקס האוסקר לפני כמה חודשים, ולדבר על הדברים החשובים באמת בטקסים האלה. השמלות. מאז שאני זוכרת את עצמי, זה פחות או יותר הדבר היחידי שעניין אותי בטקסי הוליווד, והדבר שלעולם לא יאכזב באירועים הללו. היי, אולי האנשים שהכי מגיע להם לא זכו בשום פרס, אבל לפחות הם הפסידו בסטייל.

ובכן, without further ado, להלן הלוקים האהובים עלי מטקס האמי של השנה. ונספחים, כי מסתבר שאין לי שליטה עצמית.

* אין משמעות לסדר התמונות.

1. זושה מאמט ('בנות') בשמלה כיפית של הונור. אני יודעת שהרבה אנשים שנאו אותה אבל היא מיוחדת, והתחבבה עלי מאוד.

zosiahonor

2. רוז ביירן ('נזקים') נראית מושלם בקלווין קליין.

169813470TM00114_65th_Annua

3. מורנה בקארין ('הומלנד') גדלה קצת מאז הפעם האחרונה שראיתי אותה. נראית כמו אלה בשמלה של אלכסנדר מקווין.

morenamcqueen

4. מישל דוקרי ('דאונטון אבי') בפראדה. עוד אחת שלא קיבלה מספיק אהבה מהמבקרים, אבל לדעתי היא נראית אלגנטית ומדהימה מתמיד.

181390775PH00506_65th_Annua

5. לזלי מאן, שבימינו מזוהה בעיקר בתור אשתו של ג'אד אפאטו, בשמלה שקופה למחצה של שברון. לגמרי התאהבתי במשחק עם הצורות הגיאומטריות.

lesliechevron

6. לורה דרן ('מוארת') באחת השמלות האהובות עלי מהערב, שמלה קלילה, צעירה ומהממת של נעים קאן.

lauranaeemkhan

7. קירנן שיפקה ('מד מן') לגמרי גנבה את ההצגה והייתה אחת המתלבשות הטובות ביותר בטקס, אם לא הטובה ביותר. שמלה מקסימה של דלפוזו.

kiernandelpozo

8. קרי וושינגטון ('סקנדל') שוב הולכת על מרקזה בגישה של if it ain't broke, don't fix it. התוצאה, כרגיל, מוצלחת ביותר.

kerrywashingtonmarchesa

9. קלי אוסבורן ('משטרת האופנה') מהממת בשמלה אדומה לוהטת של ג'ני פקהאם. הייתי מחליפה את צבע השיער, אבל מעבר לכך אין טענות.

kellyjennypackham

10. קייט מארה ('בית הקלפים') בעוד אחת מהאהובות עלי, שמלה של ג'יי מנדל. שילוב מושלם בין מודרני וקלאסי.

169813470TM00149_65th_Annua

11. קלייר דיינס ('הומלנד') בארמני פריווה. מדגימה היטב את אחד משלל היתרונות של להיות שטוחה לחלוטין, לא פלא שהיא אחת מאהובות מעצבי העילית. יש במראה הזה משהו שלוקח אותי אחורה למתי שהיא גילמה את יוליה ב'רומיאו+יוליה' של באז לורמן. מהממת.

169813470NW00393_65th_Annua

והנספחים. השמלות הבאות רק כמעט נכנסו לרשימה המבולגנת שלי, ולא יכלתי להתאפק מלדחוף אותן לפוסט גם כן, כי הן כאלה יפות.

12. ג'סיקה פארה ('מד מן') בשמלה כחולה וענקית של אוסקר דה לה רנטה. לגמרי מתאים לאישיות של מייגן דרייפר ולכן אני לגמרי זורמת על הבחירה שלה. למרבה הצער, נראה לי שזה נראה בתמונות הרבה יותר טוב מבמציאות.

jessicadelarenta

13. אליזבת' מוס ('מד מן') בשמלה פשוטה אך אפקטיבית של אנדרו גן. תכל'ס, כנראה שהייתי צריכה לשים גם אותה ברשימה למעלה. היא נראית מדהים.

elizabethandrewgn

14. אליסון ויליאמס ('בנות') בשמלה פשוטה בכחול מהמם של ראלף לורן. נראית מדהים, אבל הפעם קצת פשוטה מדי לטעמי.allisonralph

וכאן מגיע לקיצו עוד פוסט של בנות שאני זוכה לעשות פעם-פעמיים בשנה.

בנות, מהן השמלות הנבחרות שלכן?

8 תגובות הוסף תגובה

  1. יעל הגיב:

    בחירות לא שגרתיות, חייבת לומר. עד כה נדמה שכולם שנאו את השמלה של קלייר דיינס, או יותר נכון, את איך שהיא נראית עליה. היא לא יושבת טוב בגובה על החזה, והיא יוצרת מראה של רזון לא נעים לצפייה, ושום דבר לא מתחבר שם. מקרוב הטול הכמעט שקוף שמחזיק את העסק נראה כקרום על חלב.
    כנ"ל לגבי זושה. מישהו ניסה לבנות מחיקוי עור את השפם של הברנש מהפרינגלס, ומשום מה מיקם לה אותו על החזה, עם איזה דף עיטוף לסנדביצ'ים שיחזיק את כל העסק. אולי זה ניסיון למראה משעשע? כזה שיצדיק למה "גירלז" המדכאת והמעצבנת עדיין מתמודדת בקטגוריית הקומדיה?
    גם השמלה של קרי וושינגטון מתמיהה למדי באזור המחשוף, שהוא סידור פרחים עטוף ברפייה ובקש והרבה מסקין טייפ להחזיק את הכבודה, עם טול ופרחים עייפים, כולל הדבקה של עלי כותרות שנבלו ונשרו.

    לא יצא לי לראות עד עכשיו את הגב של השמלה של מישל דוקרי. אכן נהדרת.

    1. נטש הגיב:

      אני חיה בשביל בחירות לא שגרתיות!
      לגבי קלייר – אני מסכימה על בנוגע לעניין של הרזון, אבל דווקא בגלל זה אני חושבת שהיא נראית הכי קרוב למראה runway שאפשר לבקש. שזה מעניין כי בדרך כלל השטיח האדום נראה מאוד שונה מהראנוויי. אני דווקא אוהבת שזה נראה מאוד שברירי ועדין.
      זושה – אני חושבת שהיא ייחודית ולא "בטוחה" מבחינת בחירה לטקס כזה, ונראית צעירה ונועזת. בהתחלה לא אהבתי את החלק עם העור אבל הוא די גדל עלי.
      קרי – יש לי חולשה ממש רצינית למרקזה ומעבר לזה אין לי מה להוסיף :))
      באופן כללי, אפילו לא יצא לי לקרוא מה נאמר על כל השמלות שמופיעות פה, אני רק יודעת מהו הלך הרוח הכללי, בעיקר לגבי השמלות הפחות מוצלחות ודווקא לא יצא לי לראות את אלה שבחרתי בהרבה רשימות שחורות (חוץ מזושה).

      1. יעל הגיב:

        לא ממש קראתי, למעט כמה תגובות בבלוג קפה+טלוויזיה, וקצת ראיתי E! נוכח עודף הזמן הפנוי שיש לי באבטלה (זה התירוץ שלי ואני דבקה בו!).
        לא חשבתי שזה קרוב למראה ה-runway, מהסיבה הפשוטה שהשמלה לא יושבת נכון עליה. זה נראה שהיא פשוט לקחה אותה מהקולב ללא התאמות. אבל מסתבר שגם במקור זה כך, רק יותר שקוף, והדוגמנית הרבה יותר קרובה לפוסטר התרמה למשבר מזון עולמי. זה בעיקר עושה לי חשק לשלוח ללובשת שקית צ'יפס עם גבינה מותכת.

        1. נטש הגיב:

          כן, הנחתי שזה כך. למעשה היא עצמה פשוט נראית כמו קולב כשהיא לובשת אותה וכאמור, זה מה שמעצבים בימינו מחפשים. לא יודעת, אני מחבבת 😦

  2. Dima Bikov הגיב:

    וואלאק כן כולן די כוסיות

    1. נטש הגיב:

      שאפות.

  3. אבישג הגיב:

    אני ממש אוהבת את הפרינט בשמלה של זושה מאמט, אבל משהו בחלק העליו הורס את זה בשבילי. אפילו לא החלק השחור, אולי בלי החלק הלבן המיותר הזה.
    ממש אהבתי את רובין רייט, היא הייתה אחת החביבות עלי. גם לאמנדה פיט הייתה שמלה טובה אבל משהו שם היה לא מחוייט מספיק.

    1. נטש הגיב:

      ממש אהבתי את השמלה של רובין רייט! אבל הרסו לי התספורת שלה והאיפור הכבד 😦
      אמנדה פיט – hot mess לדעתי. השמלה לפי מה שאני זוכרת הייתה יפה עקרונית אבל היא נראתה כאילו שהיא נברה איתה בתוך פח אשפה.

להשאיר תגובה

