אופנה בטקס האוסקר 2013

בשנים האחרונות התחלתי לשים לב יותר ויותר שפשוט לא אכפת לי מטקס האוסקר. סרטים שאני אוהבת זוכים לעיתים נדירות מאוד וגם אם כן, קשה להתחמק מהאווירה הכללית של חבורה של עשירים לבנים שמנשקים את הישבנים אחד של השני על השתתפותם בסרטים שמתגלים כממוצעים ב-90% מהמקרים.

למעשה, הדבר היחיד שמעניין אותי למחרת רוב טקסי הפרסים בהוליווד הוא השמלות שלבשו הכוכבניות על השטיח האדום. ולכן אני הולכת לנסות את כוחי בכתיבת פוסט שמעולם עוד לא יצא לי לכתוב – פוסט אופנה.

ללא ברבורים נוספים, קבלו את הדירוג שלי של עשר השמלות המוצלחות בטקס האוסקר.

10. ג'סיקה צ'סטיין בשמלה של ג'ורג'יו ארמני, שמתיישבת מושלם עם הג'ינג'י והשפתיים.

85th Annual Academy Awards - Arrivals

9. ג'ניפר גארנר בשמלה של גוצ'י. השמלה קיבלה הרבה ביקורות שליליות אבל אני חושבת שהיא נראית בה מדהים. מצד שני, יכול להיות שעם ג'ניפר אני קצת משוחדת.

85th Annual Academy Awards - Arrivals

8. איימי אדמס באוסקר דה לה רנטה, עם השמלה שתופסת הכי הרבה מקום ברשימה.

delarenta

7. קרי וושינגטון בשמלה של מיו מיו, הולכת על מראה צעיר אך אלגנטי.

85th Annual Academy Awards - Arrivals

6. אמנדה סייפריד בשמלת לילך של אלכסנדר מקווין. אין לי עוד מה להוסיף כי היא מושלמת.

mcqueen

5. קלי אוסבורן בשמלה של טוני וורד. כל פעם שאני רואה תמונה כזו של קלי, אני שמחה על כך שהיא למדה איך להתלבש, כנגד כל הסיכויים.

tonyward

4. אוליביה מאן בשמלה של אחד מבתי האופנה האהובים עלי ביותר. מרקזה, איי לאב יו.

marchesa

3. ריס ווית'רספון בכחול בוהק ומושלם של לא אחר מלואי וויטון. נראית מדהים כרגיל.

US-OSCARS-ARRIVALS

2. שרליז ת'רון בדיור קוטור, מוכיחה שלא צריך שמלה אקסטרווגנטית בשביל להפיל את כולם מהרגליים.

diorcoture

1. נעמי ווטס בארמני פריווה, השמלה הראשונה שתפסה את עיני. מישהי כאן ניסתה לטעון שהשמלה משווה לה מראה מעט "פרחי". אממממ באמת? ראית פעם פרחה?

85th Annual Academy Awards - Arrivals

וכלום בשביל אן האת'וויי. ביי!!

מה הייתה השמלה האהובה עליכן השנה?

תמונות מ-Vogue UK  ומ-Getty Images.

כתיבת תגובה

