נפרגן קצת למקומיים + המלצה לסופ"ש

ב

לפני כמה חודשים נסעתי לתומי על גהה והעברתי את התחנה ברדיו ל88FM. כולנו מכירים את התופעה – מעבירים ל88FM ואז פתאום יש שיר שאהבתם כל חייכם ולא חשבתם שתשמעו ברדיו לעולם. אז לא, זה לא קרה לי הפעם. במקום זה היה שיר מוזר באנגלית שממש מצא חן בעיני. השיר היה של הרכב ישראלי צעיר בשם לורנה בי. מאז הלילה ההוא ששמעתי את השיר לראשונה, כל העולם ואחותו כבר הספיקו לכתוב עליו, אבל ניחא. הנה אני כותבת עליו שוב כי זה הבלוג שלי אז אנחנו נעשה מה שאני רוצה!

בכל אופן.

השיר ששמעתי באותו הלילה נקרא I'm Not Into Anything (מצחיק, ככה אני באמת מרגישה רוב הזמן) והוא לקוח מהאלבום הראשון של הלהקה, Siblings.

כשזכיתי להיות נוכחת בהופעה של ההרכב שהתקיימה בקונטיינר לפני כמה חודשים, יצאתי משם עם הדיסק האמיתי הראשון שקניתי ב-5 השנים האחרונות. תודו שזה מרשים מאוד לתקופתנו. וזו הסיבה שאני כותבת את הפוסט הזה עכשיו, כל עוד יש זמן. לורנה בי משיקים את האי.פי החדש שלהם בבארבי ת"א בשבת הקרובה, שניה לפני שהם מתעופפים להם ללונדון בניסיון להצליח בעולם של הגדולים. אני את הכרטיסים שלי כבר קניתי, וממליצה בחום לכולם לעשות זאת גם באמצעות מיסטר טיקט.

אגב, אם הסולנית של הלהקה נראית לכם מוכרת, זה בגלל שהיא השתתפה בעונה החמישית של כוכב נולד. אני לא יודעת איך להגיב לזה, פרט לכך שאני הרבה יותר אוהבת את הגרסה הבלונדינית של עדי אולמנסקי. או שמא – אני יודעת טוב מאוד איך הייתי רוצה להגיב לזה אבל עדיף שאשתוק.

כהרגלי, לא ארבה במילים כי אתם יכולים להאזין ולשפוט בעצמכם. אז הנה עוד טעימה של מה שמצפה לנו ביום שבת בבארבי:

לורנה בי, 21.1.2012 22:00, בארבי תל אביב. תהיו שם או שתהיו מרובעים.

להשאיר תגובה

