לנה דל ריי, לא רק פרפרים ופרחים.

פוסט זריז על לנה דל ריי. איזה מזל שזה לא בלוג חדשות.


חולקת פה את אחד הדמואים הישנים של דל ריי שנקרא Elvis. הוא מתחיל ממש טוב, אבל לקראת האמצע היא מתחילה להישמע קצת כמו חתול מיוחם. השיר עצמו ממש לא רע, ואני מקווה שאולי היא תקליט גרסא יותר שמיעה שלו מתישהו.

כאלטרנטיבה יותר סבילה לאוזן אך בנאלית במקצת, אציע לכם קאבר שעשו לאותו שיר. איזה בחור שמנסה לרכב על ההצלחה של דל ריי ולצבור לעצמו עוד קצת צפיות ביוטוב. אין לי בעיה עם כל אותם האנשים שעושים קאברים בוידאו-בלוגים שלהם. אבל במקרה שלו רואים שזה מעובד, שזה קצת מעצבן כי הוא נראה כאילו שהוא שר בלייב. בנוסף, הוא לא בדיוק מפגין יכולות שירה כאלה מיוחדות, מה שגורם לי לחשוב שאולי הוא פשוט ממש ממש ממש גרוע. נו שוין.

אגב, אני בטוחה שלרובכם יצא כבר לשמוע את Video Games בגלגל"צ. אני כבר נתקלתי בו גם ב-9 בבוקר וגם ב-6 בערב, מה שאומר שלנה דל ריי סוף סוף הגיעה למיינסטרים. אני לא מתלוננת, כי אין יותר כיף מלהגביר את הווליום עם השיר הזה. בינתיים.

קבלו רמיקס, כי דאבסטפ זה אדיר:

מחשבה אחת על “לנה דל ריי, לא רק פרפרים ופרחים.

כתיבת תגובה

