עדכונים מהמסך הקטן

ב

אני לא מרגישה בנוח עם לעשות פוסט נוסף אקסקלוסיבי על אמריקן הורור סטורי, למרות שאני ממש רוצה. אז החלטתי לחזור על הפוסט הראשון בבלוג שכתבתי אודות הסדרות החדשות של השנה, ולעדכן מה קרה איתן לכל מי שעדיין לא הספיק לראות, או לא בטוח שהוא כל כך בעניין.

אז ככה.

פעם קודמת החלטתי שלא אמשיך לצפות בערים כל הלילה (Up All Night) של וויל ארנט וכריסטינה אפלגייט. לא עמדתי בהחלטה הזו, ועוד היום אני מתכננת לראות ביחד עם החבר שלי את הפרק התשיעי, ששודר שלשום. אולי אתם תוהים למה אני מציינת את העובדה שאני הולכת לראות את הפרק עם חבר שלי והתשובה היא מאוד פשוטה. אם לא הייתי רואה אותה איתו, לא הייתי רואה אותה בכלל. רוב המשיכה עבורי בסדרה הזו היא שאנחנו יכולים לבלות חצי פרק בלצחוק על כמה שהם מזכירים לנו את עצמנו. זה בטח נשמע די נוראי ועצוב אבל זה פשוט נכון.

מה שלא עצוב זה שאת החצי השני של הפרק אנחנו מבלים בלהנות ממיה רודולף המופלאה, שממשיכה להוכיח כל שבוע מחדש שבלעדיה הסדרה הזו לא שווה כלום:

כאמור, עדיין לא אכפת לי מאף אחת מהדמויות, ואם במקרה אני אשכח לראות איזה פרק או שניים מתישהו, קרוב לודאי שזה לא ממש יזיז לי.

סדרה נוספת שדיברתי עליה פעם קודמת הייתה הבחורה החדשה (New Girl) של זואי דשנל. מה שהיה בעיקר "חמוד" בהתחלה אמנם לא הפך למאוד מתוחכם, אבל בהחלט נהיה הרבה יותר מצחיק וכיפי. בהחלט אחת הסדרות שבהן צריך קודם להכיר קצת את הדמויות בשביל להתחיל להנות מהן, והדמויות בסדרה הזו הולכות ומשתפרות. אני לא אטרח לשים קליפ כי מחוץ להקשר זה לא ממש עובד, אבל תסמכו עלי – אם יש לכם 20 דקות פנויות בשבוע בשביל סיטקום קליל ומשעשע, הבחורה החדשה זו בחירה מעולה.

הבה לא נשכח את הדבר הכי נכון שנאמר בטלויזיה אי פעם:

ואחרון חביב, הסיבה שעשיתי את הפוסט הזה מלכתחילה – אמריקן הורור סטורי (American Horror Story). אם יש משהו שאני מחכה לו כל השבוע, בין הלימודים שלא כל כך מספקים כרגע והעבודה ש….טוב, נו. כל שבוע אני מחכה בקוצר רוח לאמריקן הורור סטורי. בעוד שהיא לא הסדרה הכי עמוקה וחכמה שנתקלתי בה אי פעם, באמת שאין יותר כיפית ממנה. אני לא מכירה בן אדם אחד שרואה את הסדרה הזו ולא מתמכר. ובצדק! אין בה רגע משעמם. ג'סיקה לאנג ופרנסיס קונרוי שבוע אחרי שבוע גורמות לי לאהוב את הדמויות שהן מגלמות יותר ויותר, אם אחת מהן לא תקבל איזה פרס אמי בשנה הקרובה, כנראה שמשהו באמת, באמת לא בסדר עם העולם הזה.

ואם eye-candy זה מה שאתן מחפשות (או מחפשים) לא תצטרכו ללכת רחוק, כי אוון פיטרס מספק את הסחורה, ובקלות. אני לא אעשה ספוילרים, לי יש את הסיבות שלי להאהוב את טייט והפרק שהתרכז בו היה בעיני אחד הטובים עד כה…אבל גם אם אתם לא מתחברים, אתם לא יכולים להכחיש שהילד הזה פאקניג מהמם.

כאילו, תסתכלו עליו. באמת.

הסדרה כבר חודשה לעונה שניה אחרי ששודרו חמישה פרקים בלבד, ואצלנו היא תהיה משודרת ב-יס, החל ממתישהו בינואר. לא שזה מזיז לי במיוחד, אבל ייאי!

מיני-עדכונים:

– למרות השמועות, קומיוניטי (Community) לא בוטלה עדיין ועדיין ממשיכים לצלם את העונה השלישית כרגיל. להזכירכם, שנה שעברה גם מחלקת גנים ונוף (Parks and Recreation) יצאה לסוג של חופשה כזו, וחזרה חזקה מאי פעם. עם זאת, גם אם יקרה הלא סביר וכן יבטלו אותה, לא ביג דיל. עדיף שתסתיים כל עוד היא טובה מאשר שמתמשיך לעוד שלוש עונות ותהפוך לנוראית, לא?

 – הזמן עובר מהר, וחצי עונה של עברייני על (Misfits) כבר מאחורינו! מי היה מאמין? אנא הכינו עצמכם למגה-פוסט של עברייני על בקרוב. הוא יהיה מלא בכל טוב.

הולכת לראות טלויזיה, כי זה מה שאמורים לעשות בסוף שבוע גשום.

להשאיר תגובה

